http://runningsucks.pl/modules/mod_image_show_gk4/cache/slide.IM_lanzarotegk-is-160.jpglink

70.3 Half Iron Man Lanzarote

http://runningsucks.pl/modules/mod_image_show_gk4/cache/slide.vii_bieg_goracych_zrodel_uniejowgk-is-160.jpglink

VII Bieg do Gorących Źródeł

http://runningsucks.pl/modules/mod_image_show_gk4/cache/slide.make_run_harder_running_sucks_smallgk-is-160.jpglink

Make Run Harder 3

http://runningsucks.pl/modules/mod_image_show_gk4/cache/slide.iv_polmaraton_szakala_zdjecia_sgk-is-160.jpglink

IV półmaraton Szakala

http://runningsucks.pl/modules/mod_image_show_gk4/cache/slide.parkrun_d_jan_morawiec_sgk-is-160.jpglink

parkrun Łódź z Mistrzem Świata

http://runningsucks.pl/modules/mod_image_show_gk4/cache/slide.poznan_maraton_zdjecia_startgk-is-160.jpglink

Poznań Maraton - relacja

http://runningsucks.pl/modules/mod_image_show_gk4/cache/slide.x_swiatowy_dzien_biegania_lodz_arturowek_zdjeciagk-is-160.jpglink

X Światowy Dzień Biegania

«
»

Zdjęcia z biegów

RunningSucks.pl zdjęcia z biegów za free!Na naszej stronie znajdziecie obszerne galerie z biegów odbywających się w Łodzi oraz całej Polsce.

Zdjęcia udostępniamy za darmo! 

Nasze relacje

running2Relacje z biegów w których uczestniczyliśmy lub odwiedziliśmy z aparatem.

Organizujesz bieg? Napisz do nas!

Jak zacząć biegać?

RunningSucks - jak zacząć biegać? Plan 10 tygodniowy dla początkujących biegaczyZaczynasz biegać? Sprawdź popularny, prosty plan 10 tygodniowy. Od zera do 30 minut biegu w 10 tygodni.

To naprawdę działa!

Środa, 07 listopad 2012 16:51

Kobietki Biegają w Łodzi!

Napisał 
Zapraszamy do wspólnych biegów! Zapraszamy do wspólnych biegów! kobietkibiegaja.pl

Zaprzyjaźniony serwis biegowy KobietkiBiegaja.pl przesłął nam informację o utworzeniu, przez jego założycielkę Kasię Żbikowską-Jusis grupy biegowej dla kobiet.

Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami akcji oraz do przeczytania wywiadu z Kasią Żbikowską-Jusis.

Spotkania biegowe kierowane są do kobiet początkujących – tych, które dopiero zaczynają bieganie lub… chciałyby zacząć, ale obawiają się trudności i zmęczenia. Udział w spotkaniach jest bezpłatny. Grupa „Kobietki Biegają… w Łodzi” spotyka się przed wejściem do Aquaparku FALA przy ul. Al. Unii Lubelskiej 4 w każdą środę o godzinie 18:00 (bez względu na warunki atmosferyczne).

RunningSucks: Skąd pomysł na taką akcję? Czy nie wygodniej by Wam było dołączyć do już istniejącej grupy biegowej?

Kasia Żbikowska-Jusis (kobietkibiegaja.pl): Pomysł na akcję narodził się w mojej głowie już dość dawno temu – jest sporo grup biegowych, coraz więcej klubów biegacza, ale wszędzie w zasadzie trzeba być już na określonym poziomie, żeby „dotrzymać kroku”. Chciałam stworzyć możliwość wspólnego biegania dla tych kobiet, które jeszcze nie są na tyle zaawansowane żeby pędzić 10 czy 15km za „kolegami z klubu”. Zależało mi na tym, żeby kobiety „odważyły się” wyjść z domu i zacząć biegać, żeby mogły czerpać siłę z wzajemnej motywacji i nie obawiały się, że są „za słabe”. Cóż, sama dobrze pamiętam moje początki w klubie biegacza – to była właśnie taka pogoń za facetami :)
Nieco gorzej było z realizacją ponieważ prowadzenie cyklicznych spotkań wiąże się ze sporym zaangażowaniem czasowym a mam malutkie dziecko (córeczka niedługo będzie miała półtora roku) więc obawiałam się czy dam radę zawsze być w określonym miejscu i czasie. Wtedy z pomocą przyszedł Witek – mój kolega z klubu biegowego, który redaguje również dział „Triathlon” na portalu kobietki biegają. No i stało się jasne, że „możemy ruszać”
J

RS: Czy trzeba się zapisywać, umawiać? Czy wystarczy po prostu przyjść?

KŻ-J: Sugerujemy żeby się „umawiać” tj. dać nam znać mailowo lub telefonicznie, że planujecie przyjść – dzięki temu wiemy mniej więcej ilu osób się spodziewać. Nie jest jednak tak, że kogoś „nie wpuścimy” bo się nie zapisał wcześniej. Chodziło nam bardziej o to, żebyśmy nie musieli czekać gdyby na przykład… nikt nie przyszedł. Teraz raczej już się tego nie obawiamy :)

RS: Co będzie na zajęciach? Samo wybieganie czy też ćwiczenia?

KŻ-J: Zajęcia dzielimy w zasadzie na 3 części – rozgrzewka, bieganie i rozciąganie. Chcemy przez to pokazać jak powinien wyglądać prawidłowy, bezpieczny trening – takie kształtowanie dobrych nawykówJ. Podczas rozgrzewki pokazujemy ćwiczenia, służące przygotowaniu organizmu do większego wysiłku. Nawet jeśli później ma nastąpić marszobieg 9w przypadku najmniej zaawansowanych pań).

RS: Jak długo będzie trwało spotkanie?

KŻ-J: Podstawowe zajęcia mieszczą się mniej więcej w godzinie. To wystarczająco dużo czasu żeby przeprowadzić wszystkie elementy treningu, a jednocześnie nie zamęczyć się. Jeśli ktoś ma ochotę pobiegać trochę dłużej – zostajemy (z resztą my i tak z reguły zostajemy pobiegać jeszcze po zajęciach).

RS: Czy będziecie się na nich przygotowywać do jakiegoś dystansu? Jeśli tak, to do jakiego?

KŻ-J: Każda uczestniczka ma swój indywidualny cel. Już po dwóch spotkaniach widzimy, że niektóre są podobne, dzięki czemu łatwiej będzie tak skonstruować treningi, żeby każdy na nich skorzystał. Wiadomo jednak, że inny będzie cel tych osób, które już pokonują truchtem te 5-8 km, a inny tych kobiet, które chcą np. przestawić się z Nordic Walking na bieganie. Na szczęście jest nas dwoje więc jak zajdzie taka potrzeba podzielimy grupę. Chociaż rozgrzewkę i rozciąganie chcemy robić wspólnie.

RS: Czy panowie mają wstęp wzbroniony?

KŻ-J: Nie mają – tym bardziej, że jednym z prowadzących jest mężczyzna! Z resztą może być i tak, że od czasu do czasu jakiś „zaprzyjaźniony” biegacz przyjdzie nas wesprzeć. Ogólnie spotkania są jednak dla kobiet bo wychodzimy z założenia, że panowie nie maja aż takiego problemu np. z samotnym bieganiem po ciemku o tej porze roku. Tutaj jeszcze jedna informacja – nasze spotkania celowo są wieczorem w zwykły dzień tygodnia (środy godzina 18:00). W weekendy dużo łatwiej wyjść z domu i potruchtać – jest jasno, jest więcej czasu, więc łatwiej też o mobilizację. Co innego po całym dniu pracy, kiedy na dworze jest ciemno i nie każda kobieta czuje się bezpiecznie. Dlatego proponujemy wspólne treningi! W grupie jest raźniej, bezpieczniej i łatwiej o motywację!

RS: Dziękujemy za rozmowę, życzymy powodzenia! :)

Szczegółowe informacje znajdziecie na stronie www.kobietkibiegaja.pl

Czytany 17993 razy Ostatnio zmieniany Środa, 28 listopad 2012 10:22

Skomentuj

Upewnij się, że pola oznaczone wymagane gwiazdką (*) zostały wypełnione. Kod HTML nie jest dozwolony.

Kilka słów o nas...

RunningSucks.pl - o nas

RunningSucks.pl - pierwszy w Polsce portalu o bieganiu, treningach i biegach z lekkim przymrużeniem oka.

Pomysł portalu narodził się, jakże by inaczej, w trakcie biegania we wtorek. Po czwartkowym bieganiu wpadliśmy na pomysł jaki ma być adres strony. Po długim wybieganiu w niedzielę gotowe były już pomysły na działy tematyczne. Będą w nich nasze porady, spostrzeżenia, fotorelacje, recenzje sprzętu, programów do biegania, logowania dystansu oraz ciekawostki i najważniejsze wydarzenia ze świata biegów.

Nasi przyjaciele

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły na dole strony. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Rozumiem i akceptuję pliki cookies z serwisu RunningSucks.pl.

EU Cookie Directive Module Information